Monday 25 January 2016

PLUK!

Aiemmin jo lupailin kirjoitella tänne suosikkikahvilastani PLUKista. Kahvilan ovat perustaneet siskokset Iris ja Tessa, jotka halusivat luoda Amsterdamiin trendikkään paikan mistä saisi terveellistä ja herkullista ruokaa. Kehuskelin PLUKin sisustusta aiemmin ja laitankin siitä vähän kuvia. Kahvila/ravintola on siis kahdessa eri kerroksessa, alhaalla kassa ja keittiö sekä pieni puoti mistä voi ostaa mm. astioita. Yläkerta on varattu pöydille, tuoleille ja asiakkaille.

Olen käynyt nappaamassa jotain pientä ja isompaakin herkkua PLUKissa useampia kertoja. Ruoka on aina ollut herkullista ja smoothiet maittavia, mutta olen törmännyt myös asioihin missä olisi kehittämisen varaa. Lounaalla (olen mennyt noin klo 13.00) ihmisiä on aina ollut niin paljon, että ruoan saaminen voi kestää kauan. Tästä oppineena olen käynyt smoothiella vähän myöhemmin iltapäivästä. PLUK muuten toimittaa annoksia ja smoothieita myös kotiin Amsterdamin alueella.








Mun silmään PLUKissa on raikasta ja kaunista. Mitäs te tykkäsitte?

2 comments:

Jenni M said...

Onpa viihtyisän näköinen paikka! Sun kuvista tulee vesi kielelle 😊

Anna said...

Sanoppa muuta.. Pluk on tosi fressi paikka :) Yllätyin kun he käytti quinoaa salaatissa, se sopi siihen todella hyvin.